понеділок, 2 лютого 2015 р.

Технології комп'ютерного проектування 2015


Лекційний курс

Завдання до самостійної роботи студентів

02.02.2015 – Перечитати лекції 1-2 з лекційного курсу. Виконати лабораторну роботу №1 до 13.02.2015.
09.02.2015 – Перечитати лекцію 3. Виконати лабораторну роботу №2
16.02.2015 – Перечитати лекцію 4. Виконати лабораторну роботу №3
02.03.2015 – Перечитати лекції 10-12. Виконати лабораторну роботу №4 до 13.03.2015
Лабораторні заняття з пт 06.03.2015 переносяться на четвер 12.03.2015:
ТР-21 - на другу пару (10:25-12:00),
ТМ-21 - на четверту пару після Караєвої (~14:35-15:50)
16.03.2015 - МКР1. За темою функціональний аналіз. Робота буде містити по два теоретичних питання (одне за лекціями інше за матеріалами, винесеними на самостійне опрацювання) та два практичних завдання. Максимально можлива кількість балів – 10. Тривалість роботи 45 хв. Теорія охоплює лекції 1-4 + тема 4.
16.03.2015 – Перечитати лекції 13 та 14. Графічний матеріал до лекцій про класи. Виконати лабораторну роботу №5 до 03.04.2015
23.03.2015 – Діаграми взаємодій. Перечитати лекцію 15. Графічний матеріал. Виконати лабораторну №6 до 17.04.2015.

Графік пар з 25 по 26 березня
№ пари Час 25.03.2015 Середа26.03.2015 Четвер
Група АудиторіяПриміткиГрупа АудиторіяПримітки
2 10:25-12:00 ТР-21214
3 12:20-13:55 ТМ-22508 за розкладомТР-21510 на вимогу студентів
4 14:15-15:50 ТМ-21508 ТМ-22405 Варава (на вимогу студентів)




Лабораторні роботи

1. Лабораторна робота №1. Кінцевий строк позначений у файлі оцінювання блідо-рожевим. Побудова діаграми IDEF0. Використання BPWin.
2. Лабораторна робота №2. Кінцевий строк – блідо-оранжевий. Побудова діаграми DFD. Використання BPWin.
3. Лабораторна робота №3. Кінцевий строк – охра. Побудова діаграми IDEF3. Використання BPWin.
4. Лабораторна робота №4. Кінцевий строк – блідо-блакитний. Визначення функціональних вимог за допомогою діаграми прецедентів:

  • розробити діаграму прецедентів разом усією групою;
  • розподілити прецеденти між членами групи для виконання детального опису;
  • обмінятися інформацією (члени групи  оцінюють роботу один одного та виявляють можливі невідповідності, наприклад, якщо різні члени групи по різному зрозуміли суть прецедента)
  • узгодити та внести зміни до діаграми (якщо необхідність змін виникла під час деталізації, наприклад, якщо однакові дії описані в різних прецедентах їх можна винести в окремий прецедент і використати залежність <<include>> або <<extend>>);
  • внести зміни до описів прецедентів.

5. Лабораторна робота №5. Кінцевий строк – небесна блакить. Побудова діаграми класів аналізу.

Для здачі роботи необхідно підготувати звіт, з усіма робочими записами застосування методів виявлення класів.
6, Лабораторна робота №6. Кінцевий строк – брудний циан. Побудова діаграм взаємодії.
7. Лабораторна робота №7. Кінцевий строк – циан. Побудова діаграми діяльностей. Для виконання роботи кожний студент обирає собі функцію (прецедент або окрему його частину), що має достатньо складний алгоритм. Це може бути виконання кроку за комп'ютер, визначення виграшу, автоматичне формування рівня, виконання деякого режиму побутовим приладом, тощо.

Оцінювання

Немає коментарів:

Дописати коментар